Nasz sklep tylkorelaks.pl używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.


Więcej informacji w zakładce: Polityka prywatności


Korzystając ze strony Akceptujesz powyższą treść.
 Jak moduły w PrestaShop mogą wpłynąć na sprzedaż w Twoim sklepie internetowym?

Jak moduły w PrestaShop mogą wpłynąć na sprzedaż w Twoim sklepie internetowym?

Moduły Presta służą do rozbudowywania funkcjonalności w sklepie internetowym bazującym na systemie PrestaShop. Mało kto wie, że odpowiednie rozszerzenia mogą pozytywnie wpłynąć na wzrost sprzedaży!

Wzrost sprzedaży dzięki wtyczkom do rabatów

PrestaShop to otwarty system e-commerce, zaprezentowany w 2007 roku w Paryżu. Chociaż od dnia premiery tego CMSa minęło już kilkanaście lat, nadal bardzo chętnie wykorzystywany on jest przy tworzeniu sklepów internetowych. Wszystko za sprawą stałego wsparcia zapewnianego przez twórców i wielu niezwykle przydatnych rozszerzeń. Odpowiednie moduły umożliwiają nam dostosować sprzedaż sklepu internetowego w taki sposób, aby zarabiać więcej. Jednym z modułów do zarządzania sklepem PrestaShop jest rozszerzenie pozwalające na konfigurację rabatów i promocji. Tego typu akcje marketingowe pozytywnie wpływają na wzrost zainteresowania naszą ofertą i pozwalają pozyskiwać nowych Klientów, którzy z dużym prawdopodobieństwem wrócą do nas w przyszłości.

Takie moduły Presta w wielu przypadkach pozwalają na ustawienie niezwykle estetycznego langing page’a, wyświetlającego wszystkie zrabatowane propozycje naszego sklepu. Co ważne, tego typu wtyczki do rabatów możemy skutecznie wykorzystać do wykorzystania ruchu płynącego z kampanii reklamowych Google.

Poprawa SEO dzięki odpowiednim modułom Presta

Odpowiednie pozycjonowanie naszej witryny to niezbędny element strategii marketingowej, jeśli chcemy dotrzeć do nowych Klientów. Dobrze dobrane moduły PrestaShop pozwalają na dostosowanie wielu istotnych parametrów związanych z SEO. Jednym z bardziej polecanych rozszerzeń jest moduł pozwalający na ustawienie automatycznego linkowania wewnętrznego. O ile w przypadku niewielkich sklepów internetowych możemy pozwolić sobie na ręczne wdrożenie linkowania, o tyle w dużych byłoby to bardzo czasochłonne.

Kolejny moduł, który po prostu musisz mieć zaimplementowany w swoim sklepie, służy do automatycznego tworzenia opisów meta i tytułów meta oraz ich dowolnego edytowania. Dane meta są znacznikami HTML, pojawiającymi się w wynikach wyszukiwania. To właśnie one będą widoczne z poziomu Google dla internautów. Dobrze zoptymalizowane znaczniki meta pozytywnie wpływają na pozycjonowanie naszego sklepu internetowego.